söndag 26 juli 2009

Tar ingen skit...


Jag är van vid att få skit för det mesta. "Hittar du ett fel så är det mitt." The story of my life. Men när jag får skit för händelser som personer jag inte längre umgås med råkar ut för, då tycker jag nog att det går för långt. Hade jag varit troende hade jag sagt att det var de högre makterna som straffade dig. Jag tyckte faktiskt lite synd om dig men det gör jag inte längre. Du är patetisk och kan gott sitta där med din smärta och din tristess. Stå för dina egna misstag. Lägg inte över dem på mig. Jag hoppas att du någon gång vaknar upp och tar dig ur ditt fängelse.

2 kommentarer:

BINA sa...

hej e d sonny som försöker bli vän med dig igen elle??
kram

Anonym sa...

Du är en helt unterbara tjej.Men det bästa är att du är min tjej nu.O för dig skulle jag kunna gå igenom eld.Jag ÄLSKAR dig an hela mitt hjärta puss nalle. Jag länger så till vi är tillsammas min söta ängel.P.S Du har hjälp mig så mycket.O du hjälpet till alltid.Dock så kan du ej hjälpa alla.det kan ingen göra.Men jag vet att jag ÄLSKAR DIG HJÄRTAT