torsdag 23 juli 2009

Hemma igen...


Jag är lycklig. Jag mår bra. För första gången i mitt liv upplever jag stunder av total lycka. Jag kan inte nog tala om hur mycket Nalle betyder för mig. Han är verkligen det bästa som hänt mig.

I övrigt är jag hemma igen. Min semesterresa till "landsbygden" är slut. Nu tillbringar jag ett par dagar hemma innan det bär iväg till älsklingens hemort. Jag kände att jag borde vara hemma lite så katten känner att hon är hemma. Varför vet jag inte. Den där katten skulle man kunna flytta till månen utan att hon skulle reagera. Vilket är tur eftersom hon till helgen flyttar hem till min syster i si så där en vecka eller så.

Syster yster förresten...Krya på dig och säg till om du behöver hjälp med något.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar missen redan, och dig också förstås
M

Anonym sa...

Jag blir så glard av att höra det min ängel.puss o kram från nalle

Anonym sa...

Jag blir bättre och bättre. Sakta men säkert.
"Syster yster"

Anonym sa...

puss