lördag 20 december 2008

I första klass genom Sverige


Äntligen lite julledighet. Sitter just nu på ett X2000-tåg på väg genom Sverige. Kan inte direkt påstå att vädret ger mig några julkänslor. Det regnar. Men jag hoppas på lite mer snö när jag kommer längre norrut. Jag har ett fullspäckat schema för mitt besök hos mina föräldrar: Shopping, skotertur, besök hos tomten m.m. Dessutom ska jag hinna klä granen också. Tro inte att jag låter någon annan göra det. När det gäller granar är jag perfektionist. Men faktum är att det är alla dessa saker som håller mig uppe idag. Jag är vanligtvis ganska nervös när jag är ute och reser. Lägg till en depression och låg stresstålighet så vet du hur jag mår idag. Men för att tänka lite positivt: Tåget var i tid i Herrljunga. Det är nog första gången jag har varit med om det...

1 kommentar:

Anonym sa...

jag älskar dig gumman.. :)