söndag 22 november 2009

Tacksamhet


En ny underbar helg är till ända. Jag blir alltid lite nere när min Nalle åker hem. Men den här helgen avslutades med lite bus och mycket skratt. Det var helt underbart. Jag längtar redan till nästa helg. (Fast det gör jag i och för sig varje söndag). Den här kvällen är jag som vanligt lite låg för att Nalle åker men jag känner också att det på sätt och vis är okej att han gör det. För jag vet att det kommer snart en helg till och då är vi tillsammans igen.

På torsdag firas Thanksgiving i USA. Vi firade i lördags med god mat (kalkon bland annat) hemma hos min syster. Thanksgiving är en högtid till för att visa sin tacksamhet för det man har. I år är jag tacksam för att jag har kommit ur ett förhållande som inte var bra för mig och för att jag istället har hittat den mest underbara kille man kan tänka sig. Nalle, jag älskar dig...

PS: Jag är givetvis också tacksam för min lilla älskling, Kisse-Misse-Mjauentrams.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är också tacksam för din Nalle. det kan du hälsa honom.

//Syster