tisdag 15 september 2009

Önskelista...


Happy birthday to me...
Min födelsedag närmar sig med stormsteg. Blää... Är det något att fira? Har det någonsin varit något att fira? Sista gången jag hade barnkalas kom fyra av de inbjudna. De övriga brydde sig inte ens om att höra av sig. Då slutade jag fira min födelsedag. Jag minns inte hur gammal jag var men eftersom det var ett barnkalas så antar jag att jag inte var särskilt gammal. Trots detta så envisas alla med att uppmärksamma min födelsedag. Det är bara att le och hänga på. På min födelsedag förra året befann sig min dåvarande pojkvän på psyk med min dåvarande bästa vän. Bräck det om ni kan...

Så till alla er som funderar på att fira min födelsedag: Det enda jag önskar mig är ett hjärta av choklad...Och möjligtvis en ryggkliare som jag kan använda när min Nalle inte är hos mig...

Väl mött...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja men mikrovågsugnen då?????
M

Fröken A sa...

När du säger din dåvarande pojkvän, menar du S då?

LoveRose sa...

Visst menar jag S. Vem skulle annars ta med någon till psyk...=)