onsdag 10 juni 2009

Svar på tal...


På min blogg skriver jag om mina känslor och mina upplevelser. Jag har aldrig smutskastat någon. Jag har bara skrivit som jag uppfattar min tillvaro. Det har skett en del förändringar i mitt liv. Mycket av det är till det bättre för mig. Jag har så smått börjat hitta mig själv igen. Jag vet att det är en lång väg kvar innan jag står helt stadigt igen men jag har i alla fall gjort mig av med det som dragit ner mig mest. Jag har helt enkelt bytt ut det mot något (läs någon) som lyfter upp mig istället. Jag ägnar mig inte åt att älta det som var, som vissa påstår att jag gör. Det känns lite som ett skolboksexempel på den psykologiska försvarsmekanismen projicering. Man överför sina egna fel på andra. Jag tänker inte sluta skriva det jag vill skriva på min blogg. Om det retar någon är mitt enda råd att sluta läsa min blogg. Jag står i alla fall för mina egna åsikter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt vännen/M

Anonym sa...

BRA SKRIVER SÖTNOS