tisdag 20 januari 2009

Att älska och förlora...


Om jag kunde åka tillbaka i tiden skulle jag åka tillbaka till den dagen då jag först stämde möte med honom. Där skulle jag säga till mig själv att låta bli. Det är inte värt det. Den som sa att det är bättre att älska och förlora än att aldrig älska alls har aldrig varit i ett förhållande som förtär. Om jag fick en önskan skulle jag önska att jag aldrig träffat honom. Mitt liv hade varit så mycket enklare då. Han förtjänar inte att jag mår så här dåligt på grund av honom men jag vet inte hur jag ska göra för att må bättre. Jag vet inte. Jag orkar inte...

2 kommentarer:

Anonym sa...

VARFÖR mår du så dåligt på grund av honom? Börja fundera i den änden.

HAN förtjänar inte att du mår dåligt på grund av honom, helt rätt. Men vad hände med :"JAG FÖRTJÄNAR INTE ATT MÅ DÅLIGT!"...

T

Anonym sa...

du är stark. jag finns här. du är mycket starkare än du tror. min underbara vän... jag älskar dig.